Saturday 10 November 2012

Androide Apps For windows(free)

අලි ....ඔන්න මම අද අවා ඔයලට වදගත්වේ කියල හිතපු දෙයක් උස්සගෙන මෙක අවිත් අලුත් මොබයිල් සිස්ටොම් එකක් හෑමොම දන්නවා නෙ ඉතින් අන්ඩ් රොයිඩ් කිව්වාම දෑන් 1 වසරෙ පොඩි එකෙක් උනත්  කියයි එත් ඉතින් අන්ඩ්‍රොයිඩ් මොබයිල් ගන්න මෙ තඩියට මොන සල්ලිද නෙ ඉතින් හමදාම අඩ අඩා ගෙදරින් ඉල්ලුවට අරන් දෙන්නෙත් නෑ මට හිතුනා ඉතින් මොබයිල් නෑතත් මම අන්ඩ්‍රොඉඩ් බවිතා කරනව කියල ඔහොම හිතපු මම නෙට් එකෙ පොඩි සොදිසි  පරක් දනකොට තම මෙක හම්බ උනෙ මත් මෙක අරගෙන බලුව මරඉ අහ්හ් .......කිසිම අවුලක් මටනම් අවෙ නෑහෑ ඔයලට මොන හලි පුරශ්න තියෙනම් මෙ ගෑන   කමෙන්ට් දල යන්න .........


 අහ්හ්හ්හ් ..වදගත් දෙයක් තියෙනවා කියන්ට මෙ සොෆ්ට්වෙයර් එකට ග්‍රෑෆික්ස් (VGA) කර්ඩ් එක නම් ටිකක් වඩියෙන් ඔනි වෙනවා මගෙ තියෙන්නෙ
…1 ජි .බි ග්‍රෑෆික්ස් කර්ඩ් එකක් හින්දා ඖලක් නති උන පහල ලින්ක් එකෙන් ඩොව්න්ලොර්ඩ් කර්ගන්න කො එහෙනම් ත්ව දෙයක් මෙකෙ ඩවුන්ලොර්ඩෙර් එකක් තියෙන්නෙ හොදේ  .....ඔන්න එහෙනම් මම නාන්න යනවා  :D
 


 
 

0 comments: